wtorek, 13 maja 2014

Podusia do wózka lub fotelika - do wtulenia.

Jako że szykowała nam się wycieczka do rodziny i czekała nas ponad godzinna jazda samochodem, postanowiłam uszyć coś co pozwoli mojej Zuzi zasnąć. Niestety, pierwsze podróże to niewypał, ale zrzucam to na ząbkowanie (2 górne dwójeczki! ogólny stan uzębienia: 4 sztuki).

Natrudziłam się trochę ze zrobieniem szablonu, bo nigdzie w internecie nie udało mi się znaleźć gotowego, wymiary też były zagadką. W końcu się udało go stworzyć. Kolejny problem - ile wypełnienia, żeby główka była przytulona do podusi a nie wciśnięta w nią.

wyszło troszkę krzywo, wypełnienie troszkę się przesunęło po praniu... Ale następne będą doskonalsze. Do wózka uszyję jeszcze trochę większą, bo tam jest jednak więcej miejsca niż w foteliku, a pod niego robiłam przymiarki.




Podusia jest czarna w drobne kropeczki. Pięknie pasuje do naszego czarnego fotelika i czarnego wózka Polka Dots. Takie małe, kropeczkowe zboczenie. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...