środa, 23 kwietnia 2014

Szeleszcząca zabawka z metkami

Czas mijał, ja oswajałam się z nowymi obowiązkami i brakowało mi rozrywki. ;) Siostra podsunęła mi Zszywkę, naoglądałam się cudeniek i zachciało mi się wrócić do szycia. Tak oto powstała moja pierwsza zabaweczka dla Zuzi. Szeleszcząca i z metkami. Gratka dla bobasa :) Uszywka bardzo niedoskonała, wtedy nie miałam pojęcia jak wszyć metki, moje szwy były kiepskie, no ale to wszystko w ramach nauki. :) Dziś zrobiłabym to lepiej, ale jak wspominam to wspominam :)



Gdy Zuzia dostała tę podusię do rączek zaczął się szał. Metki były wszyte na tyle blisko, że nawet niewprawne rączki mojej malutkiej Zuzi dawały radę ją utrzymać, bo zawsze któraś metka się zahaczyła o paluszki. ;) Duuużo zabawy i radości! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...