poniedziałek, 31 października 2016

Pumpkin, pumpkin, what do you see? Dynio, dynio, co widzisz? - książeczka i materiały do zabawy i nauki

W ostatnim czasie jestem głównie mamą i nauczycielką angielskiego. Te dwie role pochłaniają mnie całkowicie. :) W związku z moją pracą w szkole przygotowałam w tym roku sporo materiałów halloweenowych. Dziś w ramach Przygód z książką dzielę się z Wami książeczką i materiałami do nauki. Specjalnie na potrzeby dzisiejszego posta powstała wersja polskojęzyczna. :)






Nie da się ukryć, że inspiracją do powstania tej książeczki było "Brown bear, brown bear, what do you see" duetu Bill Martin i Eric Carle. Wykorzystałam tę samą formułę by wprowadzić słownictwo związane z Halloween.











Do książeczki stworzyłam również różne materiały dodatkowe. Cały pakiet do ściągnięcia z bloga little-english-playground.blogspot.com .


Na blogu Little English Playground dzielę się książeczką napisaną po angielsku. Jeśli jesteście zainteresowani taką wersją językową zapraszam tam. :)
Tutaj jednak zamieszczam tylko polską wersję językową. Niestety, wybrana przeze mnie czcionka nie posiada polskich znaków, gdzieniegdzie trzeba więc będzie po wydrukowaniu dorobić kilka ogonków czy kresek.



Kliknij żeby ściągnąć: 





Post w ramach Przygód z książką:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...