wtorek, 20 października 2015

Plakaty do darmowego wydruku - znalezione w sieci, idealne do pokoju dziecięcego

Zupełnie darmowe plakaty, idealne do ozdobienia pokoju dziecka :) Znalezione w internecie.

My się jeszcze wahamy, które znajdą się na ścianach nowego Zuzinkowego pokoju. Wszystkie mi się baaardzo podobają, a ściany mają ograniczoną powierzchnię. ;) Zawsze można co tydzień wieszać nowe, a co! :)
































Nie jestem autorką powyższych plakatów ani zdjęć, post ma zachęcić do wizyt na podanych blogach/stronach, na których autorzy udostępniają swoje dzieła za darmo. 

7 komentarzy:

  1. super, że znalazłaś takie plakaty i przekazałaś dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. A może zrób np. w pintereście czy innym takim agregacie swoją własną tablicę? Jakbyś znalazła coś jeszcze to przypniesz i ja (dobra, inni też!) sobie odgapię, bo piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję ogarnąć mój Pinterestowy bałagan i coś udostępnię :) Dzięki za pomysł!

      Usuń
  3. uwielbiam takie plakaty - w Kacperka pokoiku mamy ich już kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne plakaty! Warto drukować takie śliczności w dobrej drukarni - na własnej skórze się dowiedziałam, że warto zainwestować trochę czasu i znaleźć odpowiednie miejsce ;) Ja się chyba skuszę na plakat z księżycem, wyjątkowo przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że są jeszcze artyści, którzy udostępniają swoje prace za darmo - dzięki temu więcej osób ma możliwość powieszenia sobie ładnej rzeczy w domu za sam koszt wydruku. A jak się znajdzie w miarę tanią drukarnię, to można naprawdę niskim kosztem ślicznie udekorować dom :) Dzięki za zebranie tych projektów, urzekł mnie księżyc... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...